lemonsoft mellan rand sharp mellan rand datagroup mellan rand surfnet

IT-Asiantuntija palkataan

.

EKM Service perustettiin vuonna 1982 ja on siitä lähtien ollut yksi alueen johtavista IT-toimittajista. Nykyään olemme dynaaminen, tekninen ja menestyvä IT-yritys, joka tarjoaa asiakkailleen täydellisen IT-tuen ja -kehityksen. Vuodesta 2010 lähtien olemme olleet osa valtakunnallista DataGroup-ketjua, joka koostuu 57 toimipisteestä. Kiinnostus teknologiaa kohtaan, sekä halu jatkuvasti oppia uutta ja olla alansa paras, ajaa meitä eteenpäin. EKM on rakentanut mielenkiintoisen asiakaskunnan ja työskentelee nykyään niin suurten kuin pientenkin yritysten kanssa rannikkoalueella.

iStock-943067460

TYÖNKUVAUS

Työntekijämme ovat EKM:n suurin voimavara ja tärkeitä yhtiön jatkuvan suorituskyvyn kannalta. Tarjoamme jatkuvaa koulutusta ja kehitystä, mahdollisuuden osallistua yrityksen portfolion kehittämiseen ja työskennellä sekä uusien että olemassa olevien asiakkaiden kanssa. Tehtävä edellyttää suurta sitoutumista, palvelualtista asennetta ja liiketoimintamme ymmärtämistä. Päätoiminta-alueemme on Suomen etelärannikolla, joten toimimme molemmilla kotimaisilla kielillä.

On tärkeää, että pystyt itsenäisesti ratkaisemaan asiakkaiden infrastruktuurissa ilmeneviä ongelmia, mutta tietysti sinulla on koko tiimimme taustatukena. Pidämme persoonallisuutta tärkeänä ominaisuutena, ja meille on myös tärkeää, että tulet hyvin toimeen muiden kollegoiden kanssa. Sinulle tarjotaan mahdollisuus työskennellä menestyvään, henkilöstöstään huolehtivaan yritykseen parissa. Meille on olennaista, että kaikki viihtyvät työssään ja että työ on kehittävää ja innostavaa. Tulet työskentelemään työntekijöiden kanssa, joilla on monen vuoden kokemus alalta.

Henkilönä sinulla on vankka kiinnostus teknologiaa kohtaan ja rakastat haasteita.

Työnkuvaan kuuluu muun muassa:
·       Tukea asiakkaitamme heidän IT-asioissaan
·       Valvonta ja toiminta
·       Dokumentointi
·       Asennus ja vianetsintä
·       Osallistuminen pienempiin ja suurempiin projekteihin

Etsimme sinua, jolla on osaamista pääosin seuraavista osa-alueista:
·       Windows Server
·       Microsoft 365 ja Azure
·       IT-Verkot
·       Päätelaitesuojaus, palomuurit, EDR
·       Varmuuskopiointi
·       RMM & MDM

Työskentelemme pääasiassa seuraavien ratkaisujen kanssa:
·       Microsoft
·       F-Secure
·       Watchguard
·       HPE & Aruba
·       Ubiquiti

Odotamme innolla hakemustasi, mielellään palkkatoiveineen.
Huom, tarvittaessa järjestämme asuntoa!

Ronnie Carlsson, tj.
GSM + 358 500 486090
email:  Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Telia Info

.

10.2.2022 alkaen Telian jälleenmyynti loppuu meiltä, ja emme pysty palvelemaan teitä Telian asioissa. Emme silti jää kokonaan ilman operaattori palveluita, pystymme jatkossa hoitamaan DNA:n yritysliitymiä. Yksityisasiakkaille emme valitettavasti pysty tarjoamaan mitään juuri nyt.

Sp-Koti Raasepori valitsi EKM:n

.

EKM-Sb-Hem

Sp-Koti Raasepori on kiinteistövälitysyritys, joka panostaa suuresti paikalliseen ja asiantuntevaan palveluun. Keväällä 2021 yritys muutti uusiin tiloihin Tammisaaren keskustassa, samalla uusittiin iso osa konekannasta ja muista IT-tarvikkeista. Sp-Koti Raasepori valitsi palveluntarjoajaksi EKM:n, ja yhteistyön tuloksena kiinteistönvälittäjien työarki on nyt sujuvampaa. Kaikki toimii niin kuin pitääkin, ja henkilökunta saa keskittyä ydinosaamiseensa, eli kiinteistönvälitykseen.

Kaikki alkoi siitä, kun Sp-Koti Raasepori tarvitsi uuden monitoimitulostimen, ja Sebastian “Basti” Karjalainen otti yhteyttä EKM:ään. Samassa yhteydessä todettiin, että tarve oli tätä suurempi. Kiinteistövälittäjien työtehtävät ovat aiemmin hoituneet kasvokkain asiakkaiden kanssa, mutta tällä hetkellä paljon tehdään etänä. Videokokoukset ja virtuaaliset asuntonäytöt ovat jo arkipäivää, ja Karjalainen huomasi, että tarvetta oli niin tietokoneille, kuin kokoustekniikalle. EKM esitti erilaisia vaihtoehtoja, ja yhdessä päätettiin, että paras ratkaisu oli tehokas palveluiden ja tuotteiden yhdistelmä.

- Halusimme löytää kokonaisratkaisun, joka sopii juuri meidän tarpeisiin. Yksi ongelmista oli se, että kaikki tiedot tallennettiin sisäisesti paikalliselle kiintolevylle. Tiesimme kuitenkin, että se ei ole kestävä ratkaisu. Tarvitsimme toimivan pilvipalvelun, jonne kaikki tiedot saadaan tallennettua kätevästi. Samalla päätimme uudistaa koko konekannan. Henkilökunnalla oli aiemmin pöytätietokoneet, nyt vaihdoimme ne kannettaviin tietokoneisiin, mikä helpottaa työskentelyä kentällä merkittävästi, Karjalainen kertoo.

EKM astui kuvioon konsultin roolissa, ja esitti erilaisia ​​ehdotuksia prosessin aikana ilmenneiden tarpeiden mukaan

- Sp-Koti Raasepori on asiakas, joka haluaa keskittyä omaan ydintoimintaan. Jättämällä IT-palveluiden ja teknisten päivitysten työt asiakkaan tarpeita ymmärtävälle ammattilaiselle, tämä on mahdollista, Andreas Koschinski, EKM:n ICT-yritysmyyjä kertoo.

- Aloitimme kiireellisemmästä tarpeesta, eli kokoustekniikasta. Valinta osui 50 tuuman kosketusnäyttöön, joka on kytketty kameraan ja mikrofoniin. Tämä on niin kutsuttu “all in one” -ratkaisu, jossa tietokone hallitsee koko järjestelmää, Koschinski jatkaa.

Uuden tekniikan avulla kokoukset hoituvat tänään joustavammin ja sujuvammin, mikä on osoittautunut myös kustannustehokkaaksi.

Paikallista palvelua

Sb-Koti Raaseporilla on tietyt sopimukset ketjun kanssa, mutta haluaa käyttää niin paljon paikallisia palveluita aina kun se on mahdollista. Karjalainen arvostaa suuresti henkilökohtaista ja nopeaa palvelua.

- Meille on tärkeää, että saamme palvelua molemmilla kotimaisilla. On myös hyvä tietää, että EKM tuntee meidät ja liiketoimintamme. Tämä tarkoittaa, että voimme aina luottaa siihen, että meille tarjotaan juuri meitä ja toimintaamme tukevia ratkaisuja. Arvostamme myös henkilökohtaisuutta - emme kaipaa palvelua tuntemattomalta tukihenkilöltä, joka vastaa puhelimeen jostain päin Suomea, tuntematta yritystämme tai tarpeitamme, Karjalainen painottaa.

Käytännössä kaikki tekniset työt tehtiin muuton yhteydessä. Koko ympäristö siirrettiin pilveen, ja Sp-Koti Raaseporille luotiin malli, joka antaa jokaiselle työntekijälle mahdollisuuden tehdä työtä missä tahansa ilman häiriöitä ja ongelmia. Andreas Koschinski kävi prosessit läpi ja teki kaikki asennustyöt paikan päällä.

- Selvitimme yhdessä minkälaisia mahdollisuuksia Office 365 tarjoaa, miten yrityksen tietokanavat rakennetaan Teamsiin, sekä miten parhaiten hoidetaan yrityksen sisäistä kommunikaatiota ja tiedostojen hallintaa, Koschinski kertoo.

Sp-Koti Raaseporilla oli myös monitoimitulostin, joka päätettiin vaihtaa uuteen muuton yhteydessä. Tähänkin valittiin palveluntarjoajaksi EKM, koska tukea ja apua saa nopeasti.

- Aiemmin jouduimme odottamaan jopa kolme viikkoa, jos tulostimen kanssa oli ongelmia. Se on aivan liikaa tällä alalla, jossa päivittäinen tempo on todella korkea. Nyt kun meillä on sopimus EKM:n kanssa, voimme olla varmoja siitä, että tulostimessa on aina väriä ja paperia, ja jos syntyy ongelmatilanteita, joku tulee nopeasti paikan päälle tarkistamaan tilanteen. Tämä on äärimmäisen tärkeää meille, Karjalainen korostaa.

Yhteistyö jatkuu

EKM toimii tällä hetkellä Sp-Koti Raaseporin pääasiallisena tietokoneiden ja lisätarvikkeiden toimittajana. Yhteistyö on vaivatonta, ja arki toimistolla on nyt sujuvampaa.

- Emme enää tee hankintoja itsenäisesti, vaan konsultoimme ensin EKM:ää. He tuntevat meidät ja ymmärtävät tarpeemme. On myös rauhoittavaa tietää, että kaikki terminologia saadaan omalla äidinkielellä. Meidän ei tarvitse tietää tai osata mitään, vaan voimme esittää myös niitä “tyhmiä” kysymyksiä. EKM selittää meille asiat selkeästi ja ymmärrettävästi. Olemme olleet yhteistyöhön hyvin tyytyväisiä, ja voin vilpittömästi suositella EKM:ää muillekin, Karjalainen toteaa tyytyväisenä.

 

iHelp - paikallinen puhelinhuolto.

.

EKM kuuluu kotimaiseen iHelp-puhelinhuoltoketjuun. Huollamme ja korjaamme Samsung-, Huawei-, Honor-, OnePlus-, Xiaomi-, Sony-, Nokia-, LG-, iPad-, ja iPhone-merkkisiä puhelimia.

Screenshot 2021-06-07 at 9.45.35
Teemme suurimman osan huolloista omalla Tammisaaren huoltopisteellä. Voit jättää puhelimesi huoltoon myös muissa toimipisteissä (Karjaa, Hanko). Vaihdamme puhelimien patterit ja näytöt, ja jos sinulla on oikein kiire, huolto voidaan tehdä jopa tunnissa. Tutustu hinnastoon ja vie puhelimesi lähimpään toimipisteeseen!

Voit myös ottaa yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää puhelinhuoltoon liittyen. Näin voimme varmistaa varaosien saatavuuden ja varata puhelimellesi huoltoajan.

Meiltä saat:
  • ensiluokkaista ja nopeaa palvelua
  • huoltoa lähes kaikille puhelinmerkeille
  • kilpailukykyiset hinnat
  • paikallista palvelua lähellä sinua
HUOLTO HINNASTO:

iPhone & iPadSamsung - Huawei Honor OnePlus LG Xiaomi Nokia

Puhelimen sisäinen huolto (komponenttien, mikrofonin, kaiuttimen ja latausportin putsaus)

25 € muun huollon yhteydessä

35 € vain huolto

Muistathan myös samalla uusia puhelimesi panssarilasin ja varata puhelimen puhdistus muun huollon yhteydessä!

Panssarilasi + asennus = 25 €

Lähetä meille viesti

Nimi *
Täytä!
Viesti *
Täytä!
Sähköposti
Täytä!
Puhelin
Fyll i!
Täytä!
Varmistus (Täytä numerot alla olevaan laatikkoon)

Varmistus (Täytä numerot alla olevaan laatikkoon)   Refresh

Data Group HP Partner First Gold lockup winpos Microsoft silver dlink reg partner TierLogo Premium 200 fsecure partner novell ny