Telia Logo mellan rand lemonsoft mellan rand sharp mellan rand datagroup mellan rand surfnet

iHelp - paikallinen puhelinhuolto.

.

EKM kuuluu kotimaiseen iHelp-puhelinhuoltoketjuun. Huollamme ja korjaamme Samsung-, Huawei-, Honor-, OnePlus-, Xiaomi-, Sony-, Nokia-, LG-, iPad-, ja iPhone-merkkisiä puhelimia.

Screenshot 2021-06-07 at 9.45.35
Teemme suurimman osan huolloista omalla Tammisaaren huoltopisteellä. Voit jättää puhelimesi huoltoon myös muissa toimipisteissä (Karjaa, Hanko). Vaihdamme puhelimien patterit ja näytöt, ja jos sinulla on oikein kiire, huolto voidaan tehdä jopa tunnissa. Tutustu hinnastoon ja vie puhelimesi lähimpään toimipisteeseen!

Voit myös ottaa yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää puhelinhuoltoon liittyen. Näin voimme varmistaa varaosien saatavuuden ja varata puhelimellesi huoltoajan.

Meiltä saat:
  • ensiluokkaista ja nopeaa palvelua
  • huoltoa lähes kaikille puhelinmerkeille
  • kilpailukykyiset hinnat
  • paikallista palvelua lähellä sinua
HUOLTO HINNASTO:

iPhone & iPadSamsung - Huawei Honor OnePlus LG Xiaomi Nokia

Puhelimen sisäinen huolto (komponenttien, mikrofonin, kaiuttimen ja latausportin putsaus)

25 € muun huollon yhteydessä

35 € vain huolto

Muistathan myös samalla uusia puhelimesi panssarilasin ja varata puhelimen puhdistus muun huollon yhteydessä!

Panssarilasi + asennus = 25 €

Microsoft Teams yritysten tukena pandemian aikana.

.

Microsoft Teams yritysten tukena pandemian aikana
Hemmakontor
Vuodesta 2020 tuli videokokousten vuosi, ja totuimme siihen, että näytöillämme näkyi niin työkavereita ja asiakkaita, kuin heidän kotitoimistojaan, lapsiaan ja lemmikkejään. Nyt olemme jo vuoden 2021 puolessa välissä, ja näemme selvästi, että pandemian myötä kasvaneet alustat vahvistavat asemaansa ympäri maailman.

Kilpailu työpaikkojen muuntamisessa pandemian asettamien vaatimusten mukaisesti koveni nopeasti, ja Microsoft oli kunnianhimoisesti kilpailun kärjessä. Microsoftin toimitusjohtaja Satya Nadella uskoo, että Microsoft Teams on tulevaisuudessa yhtä tärkeä työkalu yritysmaailmassa kuin verkkoselain.

Päivittäisten Teams-käyttäjien määrä kasvoi vuoden 2019 puolivälistä vuoden 2020 loppuun 13 miljoonasta käyttäjästä peräti 115 miljoonaan yksittäiseen käyttäjään. Vuoden 2020 viimeisellä neljänneksellä Teamsia käytettiin yli 30 miljardia minuuttia päivittäin! Tämä tarkoittaa keskimäärin yli neljä tuntia henkilöä kohden. Teamsia on käytetty pääasiassa etäpalavereihin osallistumiseen, asiakkaiden ja työkavereiden kanssa keskusteluun, sekä jaettujen tiedostojen hallintaan.

Microsoft Teamsin avulla joustavampaa työarkea

Microsoftin tavoite vuodelle 2021 on kehittää Teamsia niin, että se ei enää ole vain kokous- ja keskustelufoorumi, vaan uudenlainen “organisaatiovarasto”. Tämä toisi yhteen kaikki työntekijän työssään tarvitsemat työkalut saman katon alle, ja toimisi samalla alustana, jolla myös muut kehittäjät voisivat tarjota omia palveluitaan.

Päätavoitteena on luoda yhteistyötä parantava työkalu, jonka avulla videoneuvottelut, chat-toiminnot ja muut liiketoimintasovellukset toimivat saman käyttöliittymän kautta.

Me tunnemme Microsoftin työkalut ja toiminnot kuin omat taskumme. Suurin osa ympäristömme toimii Microsoftin pilvipalveluissa, ja Teams on meillä keskeisessä roolissa muun muassa sisäisessä viestinnässä ja asiakirjojen hallinnassa. Meillä on pitkä ja laaja kokemus Microsoftin yrityspalveluista, ja tarjoamme kattavat palvelut aina asiakkaan IT-ympäristön kartoituksesta ja suunnittelusta varsinaiseen toteutukseen ja käyttöönottoon.

Haluatko sinäkin olla mukana luomassa sujuvampaa työarkea? Ota yhteyttä - kerromme mielellämme lisää!

Vinkkejä parempaan kuuluvuuteen mökillä!

.

Kevät on täällä ja ihmiset alkavat taas lähtemään mökeille. Viime vuonna etätyö kasvoi räjähdysmäisesti, mikä vaikutti merkittävästi alueen mobiiliverkon nopeuteen. Yksi etätyön tukipilareista on vakaa verkkoyhteys. 

extant

Seuraavassa on muutamia vinkkejä, joiden avulla voit varmistaa, että yhteytesi toimii mahdollisimman hyvin: 

  1. Varmista, että modeemi tukee oikeaa verkkoa ja että se on ajan tasalla uusimman ohjelmiston kanssa. Vanhemmat 3G-modeemit tulisi korvata 4G/5G-yhteensopivalla modeemilla ja vanhemmat 4G-modeemit tulisi päivittää suorituskyvyn maksimoimiseksi

  2. Varmista, että yhteytesi on ajan tasalla ja tarkoituksenmukainen. Telia-jälleenmyyjänä autamme mielellämme tarkistamaan, mikä yhteys vastaa juuri sinun tarpeitasi.  

  3. Yritä sijoittaa modeemi hyvän vastaanoton saamista varten. Modeemin sijainti voi määrittää signaalin laadun. Joissakin tilanteissa voi kuitenkin olla vaikeaa, jos haluat käyttää modeemin langatonta vastaanottoa tietyssä huoneessa ja mobiiliverkon signaali on heikko tietyllä puolella rakennusta. Siinä tapauksessa ulkoinen antenni voi olla hyvä vaihtoehto. 

  4. Asenna ulkoinen antenni. Modeemin sisäänrakennetut antennit toimivat hyvin lähellä mobiilimastoa, mutta monissa tapauksissa etäisyydet ovat yksinkertaisesti liian suuret, jotta modeemi yksinään saisi hyvän signaalin. Näissä ulkoinen antenni tekee ihmeitä. Ulkoisella antennilla saat hyvän signaalin jopa 8 km: n päässä lähimmästä mastosta. Modeemien omat antennit antavat hyvän signaalin, kun etäisyys mastoon on 2-3 km. Verkkosivulla https://www.cellmapper.net/map voit tarkistaa, missä lähin masto on ja millä taajuudella signaali lähetetään. 

EKM myy antenneja, kaapeleita ja sovittimia kaikkiin tarpeisiin. Olemme juuri saaneet valikoimaan Finnsatin uudet 4G/5G-yhdistelmäantennit. Tule käymään tai ota yhteyttä, niin autamme sinua löytämään oikean ratkaisun tarpeisiisi.
Data Group HP Partner First Gold lockup winpos Microsoft silver dlink reg partner TierLogo Premium 200 fsecure partner novell ny