Butiksansvarig anställes!

EKM Service grundades 1982 och har sedan dess varit regionens ledande IT leverantör. Idag är vi ett dynamiskt, tekniskt och välmående IT-företag som erbjuder sina kunder fullständig support och utveckling inom IT.
I gatubilden syns vi i form av våra 3 butiker som finns i Hangö, Ekenäs och Karis.

Hit behöver vi en BUTIKSANSVARIG

ARBETSBESKRIVNING 

Våra medarbetare är vår största tillgång och betydelsefulla för bolagets fortsatta prestation. Är du ansvarsfull, serviceinriktad och lösningsfokuserad kan du vara personen vi söker. Vi söker dig som vill ta ansvarar för den dagliga driften och utvecklingen av butikerna. För att sköta arbetet behövs goda kunskaper i båda inhemska språken.

Det är viktigt att du kan arbeta självständigt och stöda ditt team i det vardagliga butiksarbetet. Allt från prissättning och omsättning av lagervaror till hantering av kundförfrågningar faller under ditt ansvar. Du erbjuds att jobba i ett välmående bolag som tar hand om sin personal, för oss är det viktigt att alla trivs och har ett utvecklande och stimulerande arbete.
Avgörande för att lyckas med arbetet är ett brinnande intresse för teknik samt en positiv och aktiv inställning till arbete.

VANLIGA ARBETSUPPGIFTER

  • Betjäning av kunder i butiken
  • Hjälpa kunder med problemlösning, föreslå de rätta lösningarna, eller vidarebefordra ärendet till rätt person i vårt team
  • Lagerhantering (beställning & intagning av lagervaror, övervakning av lagervaror)
  • Utveckling av butikernas sortiment och verksamhet
  • Hantering av förfrågningar från kunder och garantiärenden

FÖLJANDE EGENSKAPER SES SOM EN FÖRDEL:

  • Erfarenhet av kundbetjäning och försäljning
  • Erfarenhet av IT-branschen
  • Erfarenhet av personalledning

Vi ser fram emot din ansökan, gärna med löneanspråk. 

Förfrågningar eller mottagning av ansökan:

Ronnie Carlsson
GSM: 0500 486090
e-post: ronnie@ekm.fi